Нещодавно КНП «Бориспільський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» для більш ефективного обслуговування пацієнтів закупив для сімейних лікарів сучасні смартфони. Про те, як працюватиме ця система, «Терміналу» розповів директор КНП «Бориспільський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Черенок Євгеній Павлович.
– Євгенію Павловичу, якою була причина закупівлі цих смартфонів?
– На дворі вже двадцять перше століття і потрібно рухатись в ногу з часом. Подібна система вже давно існує в США та в Європі. В Україні так працюють в місті Дніпро, там амбулаторії давно закупили смартфони для лікарів.
Головна мета – зробити лікаря ближчим до пацієнта. Зараз, коли пацієнту потрібна консультація, наприклад, щодо лікування загострення якоїсь хронічної хвороби, чи потрібно з’ясувати, як саме приймати лікарський засіб, йому потрібно прийти в амбулаторію, зайняти чергу і чекати, поки лікар його прийме. Але коли система запрацює, достатньо буде просто зателефонувати своєму лікарю і отримати консультацію. Також, за потреби, можна буде відправити фото чи відео, що допоможе надати більш вичерпну консультацію.
– Як саме працюватиме ця система і хто зможе нею скористатися?
– Телефони, які були закуплені, будуть робочими телефонами сімейних лікарів. Номер мобільного буде вказаний в декларації, і більше ніде, тому скористатися цією послугою зможуть лише ті пацієнти, які підписали декларацію з сімейним лікарем. Дзвонити можна буде у вихідні і в святкові дні. Час прийому дзвінків ми ще будемо обговорювати з трудовим колективом, наприклад, це може бути інтервал з 8:00 до 21:00, більш точно про час можна буде говорити, коли з’явиться статистика дзвінків, яка покаже, в який час найчастіше дзвонять люди. Крім того ми плануємо запровадити кабінет невідкладної допомоги, який прийматиме дзвінки вночі та у вихідні дні.
Лікар буде зобов’язаний прийняти дзвінок пацієнта на робочий телефон. Якщо лікар буде зайнятий, наприклад, проводити огляд іншого пацієнта, то можна відправити SMS чи повідомлення у Viber і лікар обов’язково передзвонить, як тільки звільниться.
– Яка модель цих смартфонів і скільки коштувала їх закупка?
– Samsung J2, 2018 року випуску. Ми віддали перевагу цій моделі через її невисоку ціну та простоту в користуванні. Крім того, її легко ремонтувати. Закуплено 17 телефонів по ціні, приблизно 3000 грн за штуку. Покупка була зроблена за кошт Національної Служби Здоров’я України.
– Коли запрацює ця система?
– Важко назвати якусь конкретну дату, обставини можуть змінитися. Зокрема, зараз ми ведемо переговори з операторами мобільного зв’язку, щоб підключити корпоративний пакет послуг. Орієнтовний час кінець жовтня – початок листопада.

Залишити відповідь

Будь ласка, введіть ваш коментар!
Будь ласка, введіть ваше ім'я